دوستت دارم

به پاکی چشمانت قسم دوستت دارم.
به خدا خیلی دوستت دارم .
تو همه وجود من ، زندگی ام و تمام هستی منی آری تو دنیای منی.
با تو این زندگی برایم زیباست و لحظه های با تو بودن برایم شیرین است.
با تو می توانم با افتخار به قله خوشبختی برسم و نام مقدس تو را فریاد بزنم.
تو همان خوشبختی منی ، همانی که برای رسیدن به آن از همه چیز و همه کس خواهم گذشت.
تنها تو را می بینم ، لحظات با تو بودن را و یک زندگی شیرین و آخر سر نیز رویاهای عاشقانه ام با تو.
با تو  همانی خواهم شد که تو میخواهی ، همان عاشقی که برای همیشه با تو وفادار می ماند.
بگذار به آنهایی که این دل بی گناهم ر ا شکستند ثابت کنم  عشق واقعی به چه معناست.
 این قلب شکسته ام ، قلبی که توسط آنان که ادعای عاشقی می کردند شکسته شده است را با اطمینان برای همیشه به تو تقدیم می کنم و دلم میخواهد تا آخرین لحظه نفسهایت آن را با محبت و عشقت نزد خود حفظ کنی.
با تو می مانم ، عاشقتر از همیشه ، با تو هستم ، خواهم ماند ، مثل یک مجنون تا ابد و برای همیشه.
به پاکی آن قلب مهربانت قسم دوستت دارم.
به خدای آسمانها و زمین خیلی دوستت دارم.
تو همانی که من میخواستم ، تو همان عشق واقعی هستی که سالها در جستجوی او بوده ام.
اینک که تو را به سختی به دست آورده ام به آسانی نیز از دست نخواهم داد.
با تو معنای عشق را فهمیدم ، و فهمیدم که چگونه باید عاشق ماند.
آری همین است رسم عاشق بودن.
با قلبی پاک و احساسی پر از محبت و عشق ، با صداقت ، یکرنگی و یکدلی با آنکه دوستش داری و همه زندگی ات هست تا آخرین نفس ، تا لحظه مرگ بمانی و عاشقتر از همیشه نیز دوستش بداری، این رسم عاشقی است که تو به من و آنان که قلبم را شکستند آموختی.
پس ای عشق من با یکدلی ، یکرنگی ، صداقت ، با قلبی پاک عاشقانه تر از همیشه با تو می مانم و باور کن که خیلی دوستت دارم.

نظرات 7 + ارسال نظر
ر ف ی ق شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:29 ب.ظ http://www.khoneyekhiyali.blogsky.com

هرگز درنیافتم
نخستین بار
کی و کجا
عاشق شدم
شاید عشق
همزاد من است
سلام آزیتا جان
اینجا که می آیم احساس غریبگی نمی کنم
قالب که همان
موضوع هم که همان
ومن از این اشتراک ها خرسندم

merc ostade aziz az inke be man sar mizanin

Mohammad jafarzadeh شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:46 ب.ظ

منم دوستت دارم

عسل شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:59 ب.ظ http://www.asal261.blogfa.com


انگشتانت را
به من قرض بده
برای شمردن لحظه های نبودنت
کم آورده ام... !

ایشاله به عشقت برسی گلم

نازنین شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 06:01 ب.ظ http://sokoot989.blogfa.com

سلام آزیتای عزیز

ممنونم ازت برای کامنت زیبات
پستت واقعا زیبا بود
قلم خیلی خوبی داری

عسل یکشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 07:38 ب.ظ http://www.asal261.blogfa.com

نیمه شب است،قلم در دستم
دلم غمگین و عزادار... دلم تنها
در این میان انگار سکوت است
که سکوت مرا می شکند...

فریناز دوشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 07:31 ق.ظ http://delhayebarany.blogsky.com

سلام آزیتا جان

ممنون هم بابت شعر قشنگت که برام گذاشته بودی هم بابت این پست زیبا

خوش سلیقه ای یا دختر خوب

فرشاد دوشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:18 ب.ظ http://midonieshghchiye.blogfa.com

ایول قشنگ بود وبت. الان حدودا 1سال و نیمه که وبمو آپ نکردم اما ای سعی کردم همه چی توش باشه

هدیه من به وب زیبات 1 شعره

خدایا

از عشق امروزمان چیزی برای فردا کنار بگذار.

نگاهی ،

یادی ،

تصویری ،

خاطره ای

برای هنگامی که فراموش خواهیم کرد

روزی چقدر عاشق بودیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد